Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

№10 Қызылсай орта мектебі

Автор: admin от 25-08-2019, 21:33, посмотрело: 85

0










































































Suret-Kouching.rar [2,89 Mb] (cкачиваний: 6)







































































Категория: Мұғалімдер шығармашылығы

 

№10 Қызылсай орта мектебі

Автор: admin от 25-08-2019, 21:20, посмотрело: 47

0
Kouching-seminar.rar [655,95 Kb] (cкачиваний: 1)

Категория: Мұғалімдер шығармашылығы

 

№10 Қызылсай орта мектебі

Автор: admin от 25-08-2019, 21:14, посмотрело: 61

0
Қордай ауданы
№10 Қызылсай орта мектебі
Математика пәні мұғалімі Қаптағаева Ұ.Ө.

Күні : 30.01.2019ж Коучинг
Сабақтың тақырыбы: Критериалды бағалау
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсаттары: Тыңдаушыларды негізгі бағалауда қолданылатын критерийлерімен таныстыру, олармен жұмыс жасаудың жолдарын көрсету
Оқу нәтижесі: Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер қалыптастырушы (формативті) бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді.Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады. Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер қалыптастырушы (формативті) бағалаудың тәсілдерін үйренеді, оның тиімділігіне көз жеткізеді.Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады. Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.

Негізгі идеясы: Критериалды бағалау дегеніміз не? Дескриптор не үшін қажет?
Пайдаланған әдіс-тәсілдер: Тренинг, топтық жұмыс, жеке жұмыс, кері байланыс, «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Қажетті құралдар: Интербелсенді тақта, маркер, ватман, стикер,бағалау фишкалары
Коучингтің өту кезеңі уақыты Коучингтің іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті
Ұйымдастыру,
Психологиялық ахуал 3минут -әріптестерді қарсы алу, жақсы көңіл-күй сыйлау (сый көрсету)

Топтарға бөлу. 3 минут Түстер арқылы топтастыру
Қызыл түс - Марс планетасы
Психологтар көкірегі ашық, жүрегін қуаныш кернеп отырған белсенділердің түсі дейді.
Көк түс - Венера планетасы
Көк түс - аспанның, мәңгіліктің түсі. Психологтар шыншыл, сенімділігі мол, байсалдылардың түсі дейді.
Сары түс - Меркурий планетасы
Алтын күннің, зиялы қауымның түсі. Психологтар белсенділігі зор, қасындағыларға шуағын себетін, үміт беретін, ашық мінезділердің түсі дейді.
Жасыл түс - Сатурн планетасы
Жасыл өркен, өсімдіктер, жапырақтың түсі. Психологтар сенімділігі зор, қасындағыларға сенімді дос әрі қорғаушы болып үміт беретін, салмақтылардың түсі дейді.
Мұғалімдер түстер арқылы топтасады
Слайд арқылы көрсету 3 минут Кри териалды бағалаудың құрылымы туралы Презентация көру
2 минут Критериалды бағалауды енгізудің негізгі мақсаты:
Мектепте оқу сапасын жоғарылату;
Оқушылардың қызығушылығын ояту;Критерийлер - оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды.

Білу 6 минут Ой қозғау: Оқытудың қандай түрлерін білеміз? Қатысушылар өздерінің пікірлерін айтады.
Жүргізуші толықтырады: Оқыту түрі 3-ке бөлінеді:
1.Бірлескен – топпен жұмыс
2. Біріккен – топтық және жұптық
3. Саралап—тапсырманы әртүрлі деңгейде талдайды: оқушы мен оқушы, мұғалім мен оқушы,(мұғалім жетекші сұрақтар арқылы бағыттау). Оқушының деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Топтар бір-бірін бағалайды: «Бағдаршам», «Басбармақ», «Қошемет», «Күлегештер»
Қатысушылар пікір алмасады
8 минут Топпен жұмыс: ватман, стикер, маркер, түрлі-түсті қағаздар
Түсіну:Қызыл түс – «Бірлескен оқу» туралы өз ойларын жазу
Көк түс – «Біріккен оқу» туралы өз ойларын жазу
Жасыл түс - «Саралап оқу» туралы өз ойларын жазу.
Сары түс – осы оқу түрлеріне дескриптор құру
Топ жұмыстарын талдау, бағалау

Қолдану: 3 минут Топтар бір-бірін бағалау. Әр топқа әр түрлі бағалау әдістерін бөліп беру. «Бағдаршам», «Басбармақ», «Қошемет», «Күлегештер».
Бағалауды талдау.

Бағалайды
Жинақтау: 5 минут Осы істеген іс-әрекеттерімізге дескриптор құру

Дескриптор құрады
Талдау:






Қосымша: 6 минут Критериалды бағалаудың мұғалімге берері...
Критериалды бағалаудың оқушыға берері...
Критериалды бағалаудың ата-анаға берері...
(кейбір мұғалімдерге қосымша тапсырмалар беру)
Сұрақ: менің іс-әрекетімнен не байқадың?
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы қатысушылар ой-пікірлерімен бөліседі.

Жинақтау: 3 минут Критериалды бағалау қажет пе?
Пікіралмасу
Бағалау: 3 минут Пайдасы туралы ой бөлісу
Ой бөліседі
Кері байланыс 5 минут Жұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын жазады.
Кері байланыс парақшасына өз ойларын жазады
Рефлексия:






























№ 10 Қызылсай орта мектебі







Коучинг

Аудандық семинар




Тақырыбы:
«Критериалды бағалау»


Математика пәні мұғалімі
Қаптағаева Ұ.Ө.











2018-2019 оқу жылы
Қызылсай ауылы

Категория: Мұғалімдер шығармашылығы

 

№10 Қызылсай орта мектебі

Автор: admin от 25-08-2019, 21:12, посмотрело: 50

1 04.02.2019 жыл Алгебра 9-сынып
Тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.
Мақсаты:
Білімділік: негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер туралы түсінік беру.
Дамытушылық: оқушыны ұқыпты тыңдауға, топпен жұмыс жасауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға,есептер шығару дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік:Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, математикалық мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың барысы:
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
2 минут 1.Кіріспе.
2.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мұғаліммен сәлемдесу. Кезекші сабаққа келмеген оқушыны айтады.
Бағалау парақшасы
4минут Білу
Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау.
«Сен маған, мен саған» жұптық жұмыс.
Өзара бірін-бірі бағалауға нұсқау беру. Сұрақтарға жауап береді Жұмыс дәптерлері
3 минут Түсіну
Жаңа тақырыпты оқушылар өз бетінше топтық жұмыс арқылы оқып, меңгереді Топпен жұмыс жасайды, бір-біріне түсіндіреді Оқулық
2 минут «БББ»-білемін, білдім, білгім келеді» стратегиясы
бойынша ойларын білемін бөлігіне жазуға нұсқау беремін. Алған білімдерін туралы ойларын білемін бөліне жазады. Стикер
5 минут Қолдану
Есептерді орындайды. Есептер шығару арқылы білімдерін тиянақтайды.. Оқулық
10 минут «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы есептерді орындауға нұсқау беремін. Топтық жұмыс.
Топты бағалауға, бірін-бірі бағалауға нұсқау беру. Әр топ берілген тапсырманы орындап, жұпта ой бөлісіп, топта талқылап, ұжымға жариялайды.
Топты бағдаршам түстері арқылы бағалайды, бірін-бірі бағалайды. Дәптер, оқулық
6 минут Талдау
«Жүреміз, ойланамыз» оқулықтан есептер шығаруға нұсқау беру.
Топты бағалауға, өзара бір-бірін бағалауға нұсқау беру. Топты бағалау смайликтер түрлері арқылы, өзара бірін-бірі бағалау. Оқулық, маркер, ватман


Смайликтер түрлері.
5 минут Жинақтау
Сұрақ-жауап арқылы нені үйрендік? деген проблемалық сұрақ беру. Оқушылар түсінгені бойынша жауап береді
3 минут Бағалау
Топты бағалауға, өзара бірін-бірі бағалауға нұсқау беру.
«БББ» стратегиясы. Өз ойларын жазуға нұсқау беру. Топты бас бармақ әдісі бойынша бағалайды.Өзара бірін-бірі бағалайды, талдау жасайды.

Сабақтан алған білім деңгейін «БББ» кестесін толтырады.
Стикер
Үйге тапсырма: №

Тексерген ОІМ: Сейдеева Қ.К. 04.02.2019 жыл








Категория: Мұғалімдер шығармашылығы